Klantenservice

Hier vind je antwoord op je vragen

Waarmee kunnen we je helpen?

We helpen je graag

Heb je een vraag?
Klik op één van de onderwerpen. Op de bijbehorende informatiepagina’s beantwoorden we bijna alle vragen. Je kunt ook eens kijken bij onze veelgestelde vragen – grote kans dat jouw vraag daar al tussen staat.

Liever persoonlijk contact?
Als je het antwoord niet vindt, neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag!

Verder vind je op deze pagina informatie over onze cadeauservice, handige tips voor het schoonmaken en onderhouden van sieraden, en diverse maattabellen.

Onderwerpen:

Direct antwoord

Wil je snel antwoord vinden? Bekijk onze veelgestelde vragen - de kans is groot dat jouw vraag hier al tussen staat!"

Actuele vragen

Meest gestelde vragen op dit moment

Voor 15:30 besteld, morgen in huis!

Wanneer je je bestelling vóór 15:30 uur plaatst, wordt deze nog dezelfde dag verzonden. Bestellingen die na 15:30 uur of in het weekend worden geplaatst, verzenden we op de eerstvolgende werkdag. Je pakket wordt bezorgd door PostNL. Voor actuele informatie over de levertijd kun je de Track & Trace-code raadplegen.
Besteld op
Bezorgd op
Maandag
Dinsdag
Dinsdag
Woensdag
Woensdag
Donderdag
Donderdag
Vrijdag
Vrijdag
Zaterdag
Zaterdag
Dinsdag
Zondag
Dinsdag

België & Europa

Voor België geldt een levertijd van 2-3 werkdagen. Je bestelling wordt geleverd door Bpost/Postnl. Raadpleeg de Track & Trace code voor meer informatie over de levertijd van je bestelling.
Land
Levertijd
België
2-3 werkdagen
Duitsland
1-4 werkdagen
Frankrijk
1-4 werkdagen
Overige EU landen
2-7 werkdagen
De rekening van Riverty wordt tot 8 a 10 dagen na het plaatsen van je bestelling per mail verzonden.
Nadat je een bestelling hebt geplaatst ontvang je altijd een mail ter bevestiging. In deze bevestiging vindt je alle gegevens over je bestelling. Mail na 10 minuten niet ontvangen? Controleer folders zoals 'ongewenst', 'reclame' en 'spam'. Wanneer je helemaal geen mail ontvangt is er mogelijk een typefout gemaakt in het mail adres tijdens het plaatsen van de bestelling. Wanneer het bedrag wel is afgeschreven van rekening zal de bestelling gewoon worden verzonden. Voor vragen over de belstelstatus kun je hier contact opnemen. Verder wordt je nog op de hoogte gehouden bij de volgende status updates: 'betaald' en 'verzonden'.
Zodra wij je retourzending hebben ontvangen zal deze binnen 7 dagen worden behandeld. In uiterste gevallen kan dit maximaal 14 dagen zijn. Je ontvangt een bevestiging per mail wanneer je retourzending is behandeld, niet wanneer deze bij ons is afgeleverd. Het aankoopbedrag zal automatisch worden terug betaald via dezelfde betaalmethode waarmee de bestelling door jou is betaald. Indien je Riverty hebt gebruikt zal de rekening bij Riverty worden aangepast of verwijderd. Wanneer je retourzending is behandeld ontvang je hiervan altijd een bevestiging per mail.
Je kunt je bestelling bij Lookinggoodtoday t/m 30 dagen na ontvangst van je bestelling retourneren. Mocht je bestelling iets later bij ons aankomen dan is dat ook geen probleem, wij kijken niet op één dag! Vul om te retourneren het retourformulier in en voeg deze toe aan de retour zending. Frankeer de zending voldoende en retourneer naar onderstaand adres:

Retour adres:
LGT
Postbus 7553
8903 JN Leeuwarden
Nee, helaas is dit niet mogelijk. Indien je toch graag iets in een sieraad wilt laten graveren adviseren wij dit bij een plaatselijke juwelier te laten doen.
Alle bestellingen in binnen- en buitenland worden verzonden met Track & Trace. Zodra de bestelling wordt verzonden ontvang je een Track & Trace code per mail. Heb je niets ontvangen? Kijk dan in je ongewenste mail folder, of neem contact met ons op.
Wij geven 3 maanden garantie op ons gehele assortiment. Wil je je beroepen op de garantie? Neem dan contact op

Vragen / Contact

Lukt het niet om het antwoord te vinden? Of wil je iets met ons delen? Ons team helpt je graag verder. Je kunt rekenen op een reactie binnen 24 uur, en vaak zelfs nog dezelfde dag!